Zwroty, wymiany, reklamacje


Wszystkie dostępne w naszej ofercie towary są objęte gwarancją przez okres 24 miesięcy. W przypadku wybranych produktów gwarancja ta jest wydłużona nawet do 5 lat. Informacja na temat długości gwarancji dla poszczególnych produktów dostępna jest na kartach produktowych. Gwarancja jest realizowana bezpośrednio w naszej firmie. Posiadamy własny dział serwisowy i bazę części zamiennych, dzięki czemu możemy zagwarantować profesjonalną pomoc również po dokonanym zakupie.



ZWROTY

1. Każdy nasz Klient ma możliwość odstąpienia od umowy zakupu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Wiąże się to jednak z tym, że będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku odstąpienia od umowy, towary typu: zestawy obciążeń, atlasy, bieżnie itp. nie mogą być odesłane zwykłą przesyłką pocztową ze względu na duże gabaryty. W związku z tym koszt odesłania towaru będzie wyższy niż zwykła przesyłka pocztowa.

2. Odstąpienie od umowy polega na złożeniu jednoznacznego oświadczenia (np. mailowo lub w formie pisemnej) w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie tego oświadczenia przed upływem terminu na adres mailowy - kontakt@abcfitness.pl lub korespondencyjny Global sp. z o.o. ul. K.Wielkiego 24, 32-300 Olkusz. Oświadczenie można złożyć na formularzu dostępnym pod adresem :



Odstąpienie od umowy może być złożone na powyższym wzorze lub innym przygotowanym przez Państwa. W przypadku wybranych produktów termin złożenia oświadczenia odstąpienia od umowy jest wydłużony do 30. Informacja o terminie zwrotu jest widoczna na karcie produktu. Oferta wydłużonego terminu zwrotu jest dodatkowym elementem naszej oferty i nie ogranicza w żaden sposób ustawowych praw konsumentów.


REKLAMACJE

Wszelkie zgłoszenia dotyczące serwisu i napraw gwarancyjnych prosimy przesyłać poprzez stronę: serwis.globalpolska.eu.  W formularzu prosimy o podanie szczegółów będących powodem reklamacji. W  formularza istnieje możliwość załączenia zdjęć, co ułatwi nam zidentyfikowanie problemu. W terminie do dwóch dni roboczych zgłoszenie zostanie rozpatrzone i prześlemy stosowną informację mailowo bądź telefonicznie.

Po wypełnieniu formularza reklamacji zostaje wygenerowany również link gdzie w każdym momencie możliwe jest sprawdzenie, aktualnego statusu reklamacji.

Wysyłka reklamowanego przedmiotu:

Powstańców Styczniowych 42

32-500 Chrzanów

Po rozpatrzeniu reklamacji pracownik serwisu w zależności od potrzeb dośle części zamienne, pomoże w samodzielnym rozwiązaniu problemu lub zleci kuriera i odbierze towar dzięki temu nie będą Państwo ponosić dodatkowych kosztów.  Wszystkie dodatkowe informacje, zostaną przekazane w trakcie rozpatrywania zgłoszenia reklamacyjnego.