Regulamin B2B
Regulamin zakupów
I. Postanowienia ogólne.
1. Platofrma B2B hurt.abcfitness.pl (Sprzedawca) działający pod adresem
www.abcfitness.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży
internetowej. Właścicielem sklepu jest firma Global sp. z o.o. z siedzibą przy
ulicy Króla Kazimierza Wielkiego 24, 32-300 Olkusz (Małopolska), REGON:
120676859, NIP: 6372121387, Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie,
XII Wydział Gospodarczy, Krajowego Rejestru Sądowego – KRS 0000305275, Kapitał
zakładowy i wpłacony: 400 000,00 zł.
2. Firma Global sp. z o.o. prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Kontakt telefoniczny z pracownikami jest możliwy od poniedziałku do piątku w
godzinach od 8.00 do 16.00.
4. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej w sposób, umożliwiający
pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
II. Oferta.
1. Produkty, które prezentujemy na stronie sklepu, stanowią zaproszenie do
zawarcia umowy w myśl art. 71 kodeksu cywilnego. Firma Global sp. z o.o.
zobowiązuje się, że prezentowane produkty będą dostarczone bez wad.
2. Wszystkie ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
3. Cena jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
4. W przypadku braku zamówionego towaru na magazynie, Klient jest bezzwłocznie
informowany o tym fakcie i ma możliwość wyboru między zmianą kupowanego towaru
na inny, dłuższym czasem realizacji lub rezygnacją z zamówienia.
5. W przypadku zaistnienia poważnego błędu w ofercie, sklep abcfitness.pl
zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówień obciążonych istotnym
błędem, w wyniku której sprzedaż produktu pociągałaby za sobą znaczną stratę
dla Sprzedawcy.
III. Zamówienie i zapłata.
1. Zamówienia można składać na 3 sposoby: poprzez formularz zamówieniowy
dostępny na stronie internetowej hurt.abcfitness.pl, za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: hurt@globapolska.eu lub telefonicznie pod numerem
telefonu: 32 411 88 77 w dni powszednie w godz. 8:00 do 16:00.
2. Kupujący zobowiązany jest do podania następujących danych : imienia,
nazwiska, adresu dostawy, numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.
Sprzedawca zastrzega, że podanie nieprawidłowych danych może spowodować
opóźnienie w realizacji zamówienia lub jego anulowanie.
3. Do każdego zamówienia firma Global sp. z o.o. wystawia dokument zakupu w
postaci faktury elektronicznej, która wysyłana jest na adres mailowy podany
podczas składania zamówienia przez Kupującego.
4. Firma Global sp. z o.o. wystawia faktury VAT na firmę na życzenie
Kupującego. Aby ją otrzymać, należy podczas składania zamówienia zaznaczyć
odpowiednie pole w formularzu zamówienia oraz podać nazwę formy i numer NIP.
5. Zamówione towary dostarczane są na adres podany w formularzu zamówienia za
pośrednictwem Poczty Polskiej, firm kurierskich DPD/FEDEX/NoLimit.
6. Koszty wysyłki zależą od rodzaju oraz wagi towaru i są podane na karcie
produktu. W przypadku zamówienia kilku produktów, łączna cena zamówienia podana
jest po wybraniu opcji dostawy w formularzu zamówienia. Cena towarów razem z
wysyłką widoczna w formularzu zamówienia jest ceną ostateczną i nie są do niej
doliczane żadne dodatkowe koszty.
7. Zapłaty za towar dokonać można za pomocą przedpłaty na konto, za
pośrednictwem systemu Przelewy24 lub gotówką przy odbiorze (przesyłka za
pobraniem). Ceny poszczególnych form płatności dla danego produktu podane są na
karcie produktu.
8. Wpłaty za zamówione produkty należy dokonywać na konto bankowe firmy Global
sp. z o.o.: Pekao SA: 51 1240 4940 1111 0010 4736 5442, SWIFT banku: PKOPPLPW
9. Kupujący ma możliwość w obecności spedytora (dostarczyciela), sprawdzić
zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu.
10. Jeżeli Kupujący stwierdzi uszkodzenie opakowania, a po otwarciu również
przedmiotu, ma prawo sporządzić protokół reklamacyjny dostępny u spedytora, ma
prawo również odmówić przyjęcia przesyłki.
IV. Realizacja zamówień. Wysyłka towaru.
1. W celu złożenia zamówienia Kupujący zobowiązany jest prawidłowo wypełnić
formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji wysyłki.
2. Potwierdzenie prawidłowo złożonego zamówienia wysyłane jest automatycznie
droga mailową na adres podany przez Kupującego. Po złożeniu zamówienia Kupujący
otrzymuje na wskazany adres e-mail wiadomość o kolejnych etapach realizacji
zamówienia. Dodatkowo może zdarzyć się również, że Sprzedawca będzie
kontaktował się z Klientem ustalając szczegóły realizacji zamówienia.
3. W zamówieniach, w których Kupujący wybrał przedpłatę na konto, realizacja
zamówienia rozpoczyna się z momentem zaksięgowania wpływu środków pieniężnych
na konto bankowe sklepu.
4. Dostawa realizowana jest w formie przesyłki kurierskiej (firma FEDEX lub
firma DPD, NoLimit) – czas dostawy do 48 godzin od nadania przesyłki.
WAŻNE: Obecnie czas realizacji zamówień z dostawą na magazyn naszego Partnera
trwa do 2 dni roboczych, natomiast z bezpośrednią dostawą do
klienta/drophipping 7 dni.
Wszystkie zamówienia realizowane są po dokonaniu wpłaty na nasze konto.
V. Gwarancje i reklamacje.
1. Firma Global sp. z o.o. gwarantuje sprawne działanie towarów sprzedanych
przez siebie na stronie internetowej sklepu abcfitness.pl
2. Wszystkie produkty dostępne w sklepie są objęte gwarancją obowiązującą na
terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Czas trwania okresu gwarancyjnego to 24 miesiące, chyba że na stronie
produktu został on dodatkowo wydłużony. Wydłużona gwarancja może obejmować
całość produktu lub niektóre jego elementy.
4. Jeśli kupujący stwierdzi niezgodność towaru z umową i nastąpi to w ciągu 2
lat od daty zawarcia umowy, Kupującemu przysługuje prawo do złożenia
reklamacji.
5. W takim przypadku Kupujący może żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego
z umową poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy.
6. Jeśli naprawa towaru oraz wymiana nie są możliwe, lub wymagają nadmiernych
kosztów, Kupujący ma prawo odstąpić od umowy, bądź żądać stosownego obniżenia
ceny zakupionego produktu.
7. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w ciągu 14 dni od chwili
otrzymania pisemnej informacji od Kupującego o żądaniu doprowadzenia towaru do
stanu zgodnego z umową.
9. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić przez wypełnienie formularza
reklamacyjnego zamieszczonego na stronie serwis.globalpolska.eu lub poprzez dosłanie
pisemnego zawiadomienia na adres mailowy serwis@globalpolska.eu lub tez
korespondencyjny Global sp. z o.o., ul. Powstańców Styczniowych 42, 32-500
Chrzanów.
10. W zawiadomieniu o którym mowa w pkt.9 należy podać dane Kupującego oraz
opis niezgodności reklamowanego towaru.
11. Gwarancja nie wyłącza, nie zawiesza, nie ogranicza uprawnień kupującego z
tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową.
VI. Ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Global sp. z o.o. w zakresie
niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. do nawiązania, ukształtowania treści ,
zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego łączącego Klienta ze Sprzedawcą.
2. Administrator serwisu przetwarzając dane osobowe chroni je przed ich
pozyskaniem i modyfikacją przez osoby nieuprawnione.
3. Po zakończeniu korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną,
Usługodawca może przetwarzać dane osobowe Usługobiorcy, które są niezbędne do:
rozliczenia usługi oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za korzystanie
z usługi.
4. Usługobiorcy przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe, prawo ich
poprawiania oraz usunięcia z bazy.
VII. Roszczenia sporne.
1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy firmą Global sp. z
o.o. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu
Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych
przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy firmą Global sp. z
o.o. a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu
Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na
siedzibę firmy Global Sp. z o.o.
3. W przypadku, gdy Klient będzie chciał wdać się w spór z Firmą Global Sp. z
o.o. w związku z obsługą reklamacji towaru ma również możliwość skorzystania z
pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy
sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum
Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie,
stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o
mediację. Konsument może także złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej
platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
Niniejszy regulamin stanowi utwór w myśl ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631).
Zabrania się jego kopiowania, powielania, oraz rozpowszechniania treści
postanowień niniejszego regulaminu na użytek komercyjny.
----------------------------
Niniejszy regulamin stanowi utwór w myśl ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631).
Zabrania się jego kopiowania, powielania, oraz rozpowszechniania treści
postanowień niniejszego regulaminu na użytek komercyjny.